Söndags bloggande...

Återigen en helg som susat förbi.. Har inte varit mycket lugnt för min del.. har knappt hunnit träffa min Dan nånting heller .. I Fredags blev det att gå över till "grannen" och ta sig någon cider.. Eftersom dom hade ordnat barnvakt så var det bara ställa upp :) annars kan dom ju så sällan göra nå båda två ..
Var en hel del människor där när jag kom där kring halv 9 snåret.. Även Lisa .. Henne har jag faktiskt inte träffat på länge , och magen den var inte så liten som den brukar vara heller. :) Höll väll inte igång så värst länge ändå , var nog hemma igen kring 00.30 eller så .. Skönt att skippa ute livet , hade varit så trött i lördags då. :P Fast syrrans lakrits shots var rätt vassa ändå :P så nog mådde man ändå lite som man fötjäna under lördagen.. Bilen fick då stå och jag tog det enbart piano med lite tvättande medans min raring var på annat håll..

Dagen har spenderats med båda mina systrar och syskonbarn.. =) Har varit med dem till mamma min och även våran moster.. värst vad alla bjussar på fika när små barnen kommer.. inte dukas det upp sådär när enbart jag dyker upp..haha!. fast de finns väl en orsak :)
Sen har jag även hunnit med att färga håret , kändes som det var dags igen.. Och under tiden färgen skulle sitta i håret , så drog jag fram som en orkan med dammsugarn och skur moppen.. kan vara rätt flitig när jag vill =)

Syster, Daniel o jossan har även vart förbi här ikväll på en sen middag , bjöd på fläskfilé och pommes med grönpeppar sås :) Gotta !.. Nu har dom farit och jag håller på avrunda kvällen med min godispåse, internet och lite tv.. :) Sen blir de bara mysa och gå sova..

Allt som hänt mig denna helg..

Ska hänga upp sista tvätten nu.. sen väntar tv´n.. Jobbet imorgon !

Gokväll!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad kul att du skriver lite! Fortsätt nu såhär ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback