Ett nytt år ...

så har vi ett nytt år .. bara sådär över natten :) Vart ingen hej dundrandes firande för mig och älsklingen , Efter många om och men och funderingar så kom vi överens om att ta det piano bara vi två & hundet hemma .. Satt och såg tv tog en öl och bara var.. klockan tolv klev vi ut på balkongen med skumpa ( ja ja , mousserat vin då) och skåla för det gångna året och det kommande.. Ser verkligen ut över så gott som halva byn härifrån så raketer gick det ingen nöd på :)

Käraste lilla Acke fyllde ju hela 3 år idag så i och med firandet av det kommande året så firar vi ju även acke på sin födelsedag.. dock är inte raketerna lika uppskattade av honom så han satt kvar inne när vi gick ut på balkongen..

Kunde inte vakna upp på något bättre sätt så här första dagen på året än som jag gjorde idag.. dels hade man ingen tråkig bakfylla och sen lite diverse annat , men det håller jag hemligt.. =)

dagen har annars inte spenderats på något vettigt sätt.. for med Elina och lill jossan till våran kära far och ann-lousie , ätit lite smörgåstårta och tjockat på .. sen vart det en sväng på maxi .. skönt att handla idag.. kan inte ha varit mer är 8-10 kunder när vi var där.. alla låg väl hemma slak och spak efter gårdagens festligheter.. hihi..

Näe om man skulle avrunda lite.. ta ut hunden för natten och sen krypa ner i soffan med D .

Allt från mig denna gång..

/M

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gott nytt år Moa!!! :) hälsa grattis till Acke från mig! ;)

2008-01-02 @ 10:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback