Det händer inte så ofta ändå ...

Det händer faktiskt ganksa sällan att jag uppdaterar bloggen.. har massor att jag vill skriva men tar mig aldrig för , sen finns det säkert sånna där man inte vill ska veta allt om ens liv..
Iallafall så var de ju ett tag sen jag skrev..  Har börjat jobba igen efter Jul ledigheten.. Den här första veckan har varit tung .. Hade nästan betalat för att få ligga kvar på morgonen när väckaren satte igång.. fast o andra sidan går veckorna och dagarna rätt fort , är ju faktiskt fredag imorgon redan.. Det tycker vi om.. =)

Imorgon ska D upp till YK i kalix på mötet så han får fortsätta sin utbildning och nångång bli klar.. Blir att lämna Acke hos syster o Daniel på fm eftersom han tyvärr blir alldeles för länge ensam om han vart hemma själv..tycker jag .. Fredagen är då inte planerad , är faktiskt sugen på en Girl´s night (out) .. var länge sedan vi samlades nu .. tror de var i slutet av augusti senast.. så de är nog på tiden..

Ska passa på att se lite television ett tag , har varit med Josephine från em till nu eftersom mamman o pappan hennes jobbade..och kl 23 så skulle dom börja dumma sig o bryta strömmen fram till 02 för något underhåll.. trist.. brukar ju alltid få somna till CSI..

Jag o Josephine i höstas...


Nä ska se vad D gör.. låter som om de snarkas... redan?

Go kväll gott folk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback