Pite by night ....

Blev lite ändrade planer för gårdagen , hade efter många ändringar tänkt stanna hemma o mysa med älsklingen , men icket blev det så .. vart att åka ut till pite och parta lite med stora syster + vänner .. skönt med lite miljö ombyte , var först hos jennies vän fia och för festa , skit fin stämmning och glatt sällskap :) även lurvisen som fanns där , de första jag ser när ja kliver innanför dörren var en  ( den för övrigt största jag någonsin sett ) alaskan malamute , åh dom är så fina.. och de var inget undantag här inte. så jäkla mysig och vacker krabat. Bosse som han hette. :)

sen efter många om och men då jag var tvungen slita mig från Bosse så vankades utgång , for in till Pite och gick ut på kalles .. efter en cider eller så , knalla vi vidare över vägen till valdinos där stort dans golv vänta oss :) hade en super kul kväll , somsagt så var de trevligt med något lite över det vanliga .. Sen börja klockan dra iväg och det var dags att åka hem , Petra kom då och hämta mig , sen bar det iväg hem mot Ersnäs , sängen och älsklingen :)

var inte så hemskt att vakna idag som ja hade anat , mådde som en prinsessa , inte ofta en riktigt kul ute kväll med alkohol resulterar i en icket bakfull Moa :p så jag o Dan har fortsatt påta på här hemma o fixa , nu är de så bra som det kan bli .. Nästan :) nån ikea sväng blir det nog här framöver :)

Kvällen har avrundats med bingolotto , vi vann dock inget , men de var mysigt att bara ligga och koppla av tillsammans utan att behöva tänka på att de ska göras någonting :)

Strax dags att hoppa i duschen , förbereda mat låda inför imorgon sen vankas sängläge framför tv´n och bara myyyys !..

allt från mig för denna gång !.

mvh / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback