Long time , no ... read..?

var ett ganska bra tag sen jag uppdaterade i bloggen , närmare bestämt en månad sen ... Egentligen har väl inget världs viktigt hänt så du har inte missat  något .
Jobbar på som vanligt ,börjar komma in i rutinerna nu efter semestern och "svammel" veckorna så de flyter på bra..
Imorgon är det måndag igen och jobbet väntar åter , blir lång dag , först de vanliga åtta timmarna sen är de föräldra möte så jag och Anna - Greta ska sälja fika så då blir de att vara där mellan 18 - 21 också , Ska och hälsa på suzie däremellan en sväng , känns lite träligt att börja åka hem för någon ynka timme när man ända lika ska tillbaka..

Igår hade vi vår inflyttningsfest , beskriver den med ett ord . PERFEKT!. väldigt sällan en noga planerat fest kan bli så bra som den verkligen blev. tack alla som kom , så här roligt var väldigt länge sen jag hade ! :)
Och pricken över i:t , jag hade inte ens en ända känning efter gårdagen . Lyckad fest + ingen bakfylla.. , så bra alltså !:) har dock vart lite små seg , men det tror jag inte man nånsing kommer undan :P

Kvällen har spenderats hemma och i "Huset" , syrran o Daniel bjussa mig och dan på middag... fläskfilé , pommes , sås & go sallad. det satt fint ska ni veta!
sen åkte bingolotterna fram .. Många år sen sist vi spela.. kan inte minnas sist ..
Och det gick vägen faktiskt , vann en hundra lapp , så 60:- plus gick man. kul! , vinner som aldrig annars.

Vi ska väl snart börja bege oss hemåt , som tidigare nämnt så är de jobb som väntas imorgon.

god kväll !


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack för i Lördags! ;) Och du, uppdatera lite oftare så jag har nå att läsa, hihi :)

2007-09-03 @ 09:38:37
Postat av: Suzi

Hello.. Tackar så mycket.. :) kram på dig :)

2007-09-24 @ 11:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback