i brist på annan rubrik ...

Just inkommen efter en lång promenad med hunden , skönt att komma ut och röra på sig i lugn & ro och slippa tänka på att man har stressigt i säng för att det är jobb dagen efter.. kunde lunka på hur länge jag ville.. :)
såg för övrigt att grannarna under flyttar ut ikväll , att man inte vetat att den lägenheten skulle bli ledig.. den är exakt likadan som den här fast på bottenplan , så skönt att bo nere med gräsmattan just utanför balkong dörren , kunna ha Acke ute i lång koppel på dagarna, sommar som vinter.. men nu efter att det har tagit två hela veckor att få om tapetserat precis som vi vela så orkar jag verkligen inte börja tjorva med att byta lägh och ev tapetsera om där också , nä nu får de vara och acke få nöja sig med att sitta o titta ut på balkongen istället.. den är ju verkligen inte liten så egentligen klarar han sig.. men ändå , så skönt med bottenvåning .. :) har ju inte tänkt flytta i första taget och vem vet , familjen kanske utökar sig så småning om :) usch vilken bejbis lust man har fått efter alla som får en efter en .. det smittar ska ni veta :)

well well .. äntligen helg iallafall , står i valet o kvalet om jag ska följa med Anne till Pite imorgon på hundutsällningen .. vore jätte kul , men då är de ju uppstigning klockan före 7 .. känns tungt med tanke på att jag endast har två lediga dagar i veckan.. men vi får se , har inte bestämt mig ännu iaf.. Anne får vänta sig ett sms innan läggdags iaf :)

Ska nog krypa ner i soffan o slå på en film och vänta in älskling , fast det lär nog dröja innan han är hemma med tanke på att han är ute och ölar.. :p

Ha en bra kväll !

 / Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback