Full rulle ...

Så har helgen passerat med storm steg .. Känns som om man inte hunnit med nåt som man borde ha gjort utan vart att spendera hela lördagen i Haparanda/Finland .
For till Suzie redan på Fredag kväll och natta över där , så det skulle bli lättare med hämtningar och dylikt inför ikea resan , Så vid tio snåret kom anne och hämta upp oss och det bar iväg uppåt.
vet inte hur många timmar vi spendera på Ikea .. och pengar ( Ångest) .. överskred min budget rejält måste jag säga.. Är så lätt att de drar iväg när allt är så billigt o så fint och så behövligt , man kommer då på alla de möjliga ursäkterna bara för att kunna köpa. :)  Efter ikea drog vi över till Finland med ett stop på Alko , Givetvis! :)
var även på skopunkten och köpte mig nåt par skor så här inför vintern :) Sen vart det mat på frasses o varva ner litegrann för att sen bege oss tillbaka mot grannlandet o titta lite  :) sen var det hem färd som vankades , blev lite stressigt med tanke på att ja skulle i väg på hockeyn.. ( som för övrigt sög då luleå förlorade) men jag han så gott som , missa väl 3-4 min av första halv lek..

Efter hockeyn vart de inte mycket att andas , för då var de bara sätta sig i bilen med suzie , Elina o Ida och åka till vegan där party vankades.. var där ett tag o hade de trevligt med massa goa vänner o nya bekanta , sen blev de krogen . Vi testa det här nya insomnia , men varken ja eller syster tyckte om de så vi drack en cider typ och for sen på mc donalds och sen raka spåret hem och i säng där Älsklingen vänta på mig :) Var verkligen slut som artist , somna på två röda skulle jag tro.

Dagen idag har jag iaf tagit de piano bara pyssla på här hemma , fixat upp det nya inhandlade grejjerna och så , väntar på klockan ska bli mer så ska vi se nå film och bara koppla av i varandras sällskap :) Jobb en stund imorgon så de händer väl inte nå annars..
Nä vad ja har kladdat här nu .. enjoy!

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback