Färg överallt...

Ja så som rubriken lyder så har jag fått färg överallt! , tänkte inte vara jobbig och "tvinga" min kära sambo att färga håret på mig ikväll utan gjorde ett tappert försök alldeles själv ( är en väldans klumpig människa) , sagt och gjort så börjar jag .. och mycket riktigt så lyckas jag få massa färg över hela överkroppen.. Så nu ser jag ut som en pippi långstrumps lilla gubben.. Som tur var jag smart o stod enbart i underkläder , så jag slapp få över hela kläderna.. men golvet har man fått gnugga.. tur så var de toa golvet.. nästa gång blir det nog att tjata sig till hjälp av älsklingen ändå :p

Har jobbat en sväng somsagt idag , efter de vart det att luncha med Suzie på stan , Trevligt med sällskap , tur att hon hade lunch just precis jag slutat och kommit till stan . Efter Lunchandet så var det dags för kör lektionen , gick super bra idag med ! :) Efter det så kom papps o hämta upp mig och vi fortsatte övnings körandet.. snart mina vänner , snart :)

Kvällen har spenderats mesta dels hemma , men var även förbi syrran när ja kom från staden.. Petra var på besök där så de var ett + i kanten :) Länge sen man sågs !..

Näe , tänkte ta o blåsa håret o se hur färgningen blev i torrt hår också ..

Imorgon jobb , sen p - fest ! , kul !

God kväll !

Kommentarer
Postat av: Liiisa

Haha Moa. Du är då verkligen inte smidig när du färgar ditt hår!! ;D

2007-10-30 @ 19:03:11
Postat av: Moa

Näe ja vet.. därför ska ja tvinga någon annan än mig själv att göra det nästa gång :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback