ett glas vin ..

Är ganska dålig på att uppdatera , var en vecka sen sist .. fast o andra sidan kan det ta längre än så mellan inläggen. :p
Veckan har vart bra , den har gått så himla fort.. haft rätt så mycket på jobbet , "Lill chefen" har överröst mig med uppgifter o listor :p bra bra. :)

så till rubriken , sitter och suger på ett glas gott rött , så skönt att bara komma hem o ta det piano och inte behöva tänka på jobb imorgon , hade tänkt ta mig en stor städning under lördagen faktiskt. det är man aldrig ledig från. :S

Syster och daniel har farit ner till Ume för mys helg på hotell och grejjer *Avis* , så Jossan possan har barnvakt i huset , hade ev tänkt dra med hundet på promenad och kika förbi där en sväng , ska se så allt går rätt till .. snok mosterns påväg..haha. näe skämt o sido :) tänkte bara ha lite sällskap eftersom älsklingen återigen är på galejj :P

Trevlig helg !


Kommentarer
Postat av: Moa

Lustigt. Litenmoa. Jag heter moaliten här i bloggvärlden och bor numera också i Luleå. :-P

Postat av: Moa

Nej, jag kommer från Kiruna men jag pluggar just nu därför blev det luleå. Vad sysslar du med? :-)

2007-10-08 @ 20:21:08
URL: http://moaliten.blogg.se
Postat av: Moa

Åh, vilket hedersfullt uppdrag, är det inte svårt? Jag pluggar hälsovägledning.

2007-10-08 @ 21:03:10
URL: http://moaliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback