brum brum...

Måndag morgon och här sitter man och väntar på att klockan ska bli mer för att gå till bussen , Ska iväg och jobba nu en sväng på morgonen , fast lite sovmorgon fick man så det är inte hela världen. :)

I Dag blir de ut och köra , bokat upp en dubbel lektion , Sen hade jag även tänkt kolla med min käre far om han har lust att driva en sväng på em .. Känner att jag börjar bli stressad nu  .. Har ju en tids press med det här k-kortet, och de beror på att man varit så seg med att ens sätta igång så snart går min lämp ut , hade ju vela ta det innan så man inte behöver lägga ut onödiga pengar på att börja om...men förhoppninsvis så är det inte allt för långt borta innan ni ser mig lite här o var runt om på gatorna... :P
nä usch nu sitter ja bara o svammel skriver.. snart dax att gå så det är väl bara börja göra sig klar..

God morgon !


Kommentarer
Postat av: Liiiisa

Lycka till på körlektionen! :)

2007-10-29 @ 09:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback