Hejsan Hoppsan ..

Det var länge sen jag skrev något här. :p har haft fullt upp känns det som .. Och inte nog med det så är det tredje dagen man ligger i feber .. Tror minnsan att det är Jossan som smittat ner mig , var länge sen jag verkligen var så här sjuk.. börjar väl bli liiiite bättre idag , ligger iaf inte helt däckad som de två andra dagarna.. Har ju iaf lyckats ta mig ut med hunden och att sitta en sväng vid datorn. :) Fast de är nog bara värktabletternas fötjänst :p

Håller iaf tummarna att febern är borta till imorgon så jag kan ta mig tillbaka på jobbet.. har verkligen inte råd att vara sjuk.. Har många dyra utgifter den här månaden som ska betalas !.. att allt ska kosta så fasligt.. that´s life!

Och Oh ja Lisa , Nu tror ja banne mig snön är här för att stanna :) Ska nog mycket till innan det här försvinner.. Iallafall här ute i ersnäs. :) haha!..

Ska försöka göra mig nån mat nu , har inte blivit mycket till att äta , mat lusten har direkt inte funnits..

Take Care !

Kommentarer
Postat av: Liiiisa

samma här, mkt snö!! ;) Lovely :P

2007-11-15 @ 15:38:02
Postat av: Jennie

Krya på dig gumman!

Postat av: Lisa

Moa, du måste ju uppdatera!! Så jag har nånting att läsa :)

2007-11-20 @ 09:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback