Sol , härliga sol !

Är just hem kommen från jobbet , kul dag faktiskt .. =) så gott som alla elever har nästan varit borta idag förutom sjuorna som haft en sk trafik dag eller liknande . har haft roliga stationer o sånt kul åt dom! =)
Snart bär det iväg på personal fest i ökx =) blir där till imorgon ! , ska äta o dricka lite gott =) åker närmare bestämt upp på 40 min , måst snart bege mig ner till parkeringer så Anna o Stina ser vilken bil vi har .

ska nog slänga en mat bit i mig innan jag far så man inte dör då middagen inte är förens 7..

Imorgon skulle ja o Tessich o syrran göra någe kul !, blir iaf att åka lite jenk när dan släppt av pappsen o gänget på red line ! =) hoppas bara man är i bra form för imorgon , cruising är ju som kul!

Bra väder är lovat nu ett tag fram över , ska försöka hinna pressa så man inte ser ut som laban när man går på semester , haha !..

Ha de gott !

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback