Semester !

första dagen på semestern , Och det känns ljuvligt kan jag tala om för er . var så otroligt skönt att få sova tills man vakna utan nån jobbig väckar klocka. Fast var ju iof upp i morse 06.40 med älsklingen innan han skulle uppåt , men fick sen lägga mig ner i den varma sängen för att somna om..

Trodde att det skulle bli lite bättre väder , hade ju planer på att ta med tess till lövis och ligga å pressa på altanen, men nå ska de ju såklart vara piss väder..igen..

Kan ju iof gå ner o kolla tvättstugan om den är ledig , hade behövt tvätta upp det sista innan flytten ;)

Nu ska jag bege mig ut med hunden innan han kissar på sig , han är inte lika förtjust i sovmornar som jag :)

Ha de gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback