Nu var det länge sedan .

var ett tag sen jag uppdatera , mycket har nog hänt på sistone men inget så särskilt märkvärdigt för er ändå :)
Är i slutspurtten på jobbet nu .. Snart semester .. Ska blir skönt med lite längre ledighet! , hoppas bara det fina vädret snart vill visa sig igen.. Kommer bli lite små tråkigt till hösten när man är tillbaka på jobbet igen , Många fina människor slutar , är det inte pension så är det antingen flytt eller små bebisar ;p även fast jag inte jobbat hur länge som helst där så har alla berört mig med deras på var sitt goa sett..jag önskar verkligen alla lycka till i framtiden och med deras projekt! :D

Jag och Dan har tagit oss ut till Ersnäs , är lite barnvakt åt josephine nu när Elina o Daniel lyckades jobba kväll samtidigt . Fast det är ju bara till 22 så allt för länge behövdes det ju inte .. var och hämta henne på dagis vid 16 tiden idag , åt lite middag och sen tog sig jag o lill tjejen ett skum bad. OJ så kul hon hade! :)

Gubben har tagit sig en taktik(?!) vila på soffa innan han ska iväg o hämta syrran  från jobbet där lite senare. var man verkligen så där trött när man var arbetslös..? Haha.. var nog så iallafall !


Syster dotter kallar !... Vi höres .


Kram från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback