Helgen som gått..

Så har även denna helg susat förbi . Midsommar har de på köpet varit. :)
Började "helgen" med att tjuvstarta midsommar firandet redan på Torsdag kväll . Jag o Therese blev inbjuden att komma och åka båt med älsklingen och hans vänner Micke och peter!. Kul! så där åkte man iväg o hade sig med några goda öl och trevligt sällskap , åkte även förbi färjan och tog oss en cider , Fast där var det så jäkla kallt med tanke på att man hunnit kyla ner sig lite i båten :) Åkte förbi någon ö som jag inte minns namnet på , Skit mysigt ställe och där var de redan två båtar som lagt till. Så vi blev inbjudna att sitta med dessa trevliga människor och svammla framför brasan där =)  Sen åkte vi därifrån och bara for och åkte runt södra o norra hamn krokarna :) vart en ganska sen kväll för att vara torsdag bara, tror jag och älskling var hemma vid 03.15 nånting.. så de var bara få i sig nå mat och hoppa i säng för att ladda inför fredagen och midsommar afton:)
Och gissa om man var seg när man vakna upp morgonen efter , men det gick bra så vi for till Micke o peter där på em o fortsatte från torsdagen, Synd bara att inte therese kunde följa då men men. fick klara mig som ensam tjej :P
vart bjuden till ett bröllop på efterfesten deras , var inte där så länge för de kändes konstigt när man inte ens kände brudparet. :p fastän dom var trevligast :) en ewelina följde med oss när vi åkte till klubbviken , var väl inte så mycket att hänga i granen där , fast vi hitta nå folk som vi alla kände så vi satt på deras större , MYCKET större skuta o svammla:) sen hände väl de inte så mycket mer.. åkte från klubbviken på svartöstan igen och sen blev det ganska direkt hemåt, var ganska slut som artist :)

image6
Älsklings öl skummar.. ;) haha!


image7

Jag får också ratta skutan :)

image8

lite så där halvt på G ;)

image9
Micke , Peter och therese på Färjan! :D

Kommentarer
Postat av: Jennie

Avundsjuk, jag blir så avundsjuk! Mysigt det ser ut! Men... var har du din flytväst lillgumman?!!;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback