En liten tivoli sväng

vakna idag av att syster ringer o väcker mig , gjorde mig i ordning lite smått och begav mig till lövsgatan där syster med fam var.. Dom har sovit där i natt så vi kunde komma iväg på tivolit i tid eftersom elina skulle och jobba nu klockan två.
Var väl ingen direkt höjdare tivolit på Örnäset i år , fast iof hade dom fritt fall så de var ju lite små häftigt , fast vet inte ännu om man törs sätta sig där. :) haha.
Åkte iaf en karusell .. Med jossan :D hennes allra första i sitt liv , och väldans kul tyckte hon det var.. Vinka så glatt till mammsen , pappsen och Lisa som stod där nere och titta på :) Var tvungen att fara sen eftersom Elina var tvungen att ¨åka å jobba. Så nu sitter man här hemma för tillfället.. Tänkte åta mig nå Lunch så man slipper gå hungrig , ska sen hitta på nå skojs med Therese , får se vad som sker ;)

Tänkte på en sak när ja var nere på tivolit , kommer ALDRIG glömma senaste ja var när dom hade här på örnäset . Åkte virvell vinden med Anna. G och Petra.. Minns inte om det var någon mer men den snurr historian förblir ett minne. Anna gjorde något som jag aldrig kommer sluta skratta åt , men vill man åka fort så ;P haha .

Näe nu mat sen iväg..

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback