Slut spurtten...

Länge sedan jag uppdaterade här . har haft så mycket annat för mig på senaste .. mest packat o röjt i lägenheterna , Usch det är så jobbigt att flytta.. Fast å andra sidan så blir de super kul sen på onsdag när ja får packa upp allt och fixa i den nya lägenheten. :)
Sitter och väntar på att Coop extra ska öppna så man kan vandra dit och köpa lite mer städ jox .. Stora syster kommer hit till lule för att hjälpa mig städa ur idag. :) skönt att man slipper göra det själv , Lulebo är så petig med allt. :p
*ÄLskling har farit och ska hämta lastibilen så vi kan tömma här och på lövs så de blir klartt nån gång.
Är så mycket nu att jag vill bara att de ska bli nästa vecka nu , inte nog att man ska städa två läggor , flytta in i en ny nä då tar ju semester passande nog ( inte!!) slut.. mycke nu...

Men men , ska väl inte sitta här allt för länge nu så man hinner med allt.. Ha de gott alla .. Snart är vi Ersnäs bor! :)

Gomorgon! / Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback