Borta bra men hemma bäst !

Är så glad så glad , Äntligen kommer vi flytta hem igen.. Nu undrar ni nog vad som menas , ska då ta och berätta attjag och min kära sambo har idag fått oss en lägenhet i Ersnäs , en 3:a på 75kvm , carport och stort ute förådd och en balkong som är den största jag sett i en hyresfastighet. Som nämt i rubriken borta bra men hemma bäst! :) båda vi är ju från byarna dan från alvik och jag Ersnäs så nu känns de bra!. Slippa stressen i stan känns underbart! Och acke kommer få de så mycket bättre i nå större och han är ju som faktiskt också uppväxt här ute, då jag och dan bodde hos pappa hämta vi han :)

Så den 1:a flyttar vi till det lugna samhället på byn :) kommer bara bli jobbigt att behöva åka buss tills körkortet är i hamn, men som de ser ut nu så är det väl inte allt för långt bort:) jag kan bara jag vill ;)

Näe, om man skulle göra sig middag tills älsklingen är hemma från utb. .

vilken underbar dag !


Mvh en mkt glad Moa


Kommentarer
Postat av: Lisa

GRATTIS för fan!! ;) Då blir det inflyttningsfest förhoppningsvis ;) Kanske helgen då de är lulekalaset? Eller varför inte helgen efter? Hööh ;)

2007-07-09 @ 20:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback