Helg

Så var helgen här , Vissa veckor går fortare än andra .. Hoppas nästa vecka går lika fort om inte fortare .. Ska upp med bla mamma och moster till IKEA =) är som passande att min födelsedag infaller om sisådär 18 dagar så jag får en tidig present av mamma så jag får shoppa lös där och slippa slösa my own money =)
Jobbet går väl sisådär , är som inne in nån trist svacka att ja knappt tar mig upp på morgonen , men den är säkert över snart , trivs annars som fisken i vattnet =)
Idag har jag även vart flitig här hemma , har bakat massa gott , kokat saft , städa och gnuggat en massa. =) Är så fint nu så nu är det nästan ett nöje att sitta hemma. Haha!.. Känns skönt med en lugn helg , kommer slippa denna evigt jobbiga baksmälla man annars brukar ligga i de flesta lördagar , ååh vad ja ska telefon terrorisera mina kära vänner som ska ut och skaka på de lurviga =) hihi..

sitter för tillfället hemma med hundet + "svågers" hund och myser på , älskling med bror för och tog en bastu.. Ska väl snart ta mig en dusch och sen krypa ner i soffan med nå sockerkaka o nykokt saft =) itne illa..

Tills vidare.. ha´de gott alla!

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback