Vecko städningen

Så var man klar med denna veckas stor städning , skönt .. Slippa oroa mig för det i helgen , för då ska jag bara sova och ta de piano !=) fyllt år har man också gjort , hela 21 år .. inge vidare särskilt med det .. nån extra gåva av släkt och vänner bara =) Tack!

Idag var de lugna puckar på jobbet , stackars barnen gnäller när jag/vi inte kan öppna basunen åt dom :/ men kan inte göra så mycket när jag är ensam på jobbet.. får se hur de blir när Johanna behagar att bli frisk :p vart lite sen till jobbet imorse .. For o sov hos lilla syster med fam ute i ersnäs igår medans dan åkte neråt landet , och bussarna går ju dock inte så ofta , försov mig kanske en halv timma.. men de gav resultat på att ja vart sen 1½ timme :/ men har man en bra chef så har man! :D

Sitter och väntar på att Älskling och Acke ska komma hem =) skönt att de bara vart en blixt visit söderut för han , gillar inte att sova utan han.. :/ usch nej så ensamt. :p men lyckligtvis händer det ju inte allt för ofta ;p

näe om man skulle ta sig nå mat i magen o invänta fotbollen på tv4+ =) Go Sweden Go !

Ha de gott !

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback