Ny vecka!

Måndag eftermiddag och första dagen på arbetet denna vecka avklarad , Sköönt ! förhoppningsvis rullar resten av veckan på lika fort som idag. =) vill ha helg igen , är så trött ! vart inte så mycket sova helgen som var.. var ut i Fredags med tjejerna , Riktigt kul hade jag , hoppas resten hade det med =) var först och förfesta hos moi , sen vart det olivers =) Så lördagen blev seeeg , fick inte alls mycket gjort .. :p Sen söndag morgon var vi tvungna att kliva upp tidigt .. Åkte nästan direkt vi slagit upp ögonen och köpte tårta , älsklingen fick välja den här gången så de vart de vanliga..opera tårta.. mmm mums* .. Sen hann man nästan bara hem och Stora syster med fam kom.. =) fina presenter fick ja verkligen , är super nöjd! tavlorna passa perfekt!=) Sen kom lilla syster med familj , och inte så långt efter dom kom pappa , Ann-louise och Linda. =) fika massa gott och svammla på .. och sen ytterligare nån timma senare rammla svärmor in =) var full rulle hela dagen , kändes som jag skulle gå in i väggen så trött som jag var.. :/ men jag höll mig :p avslutade kvällen med en promenix med acke till coop och inhandla nå karra och kröp sen ner i soffan med dan och såg en film =) Sen soooov jag gott , med nåt mysigt uppvaknade däremellan ;D

Idag efter jobbet var mamma o ture förbi , även lilla syster, jossan o Daniel kom =) fika lite mer och prata på .. fast dom var inte lika lånvariga som folket igår , alla var mer eller mindre slut efter jobb o dylikt! .. Så här sitter man nu .. måste snart gå till coop för att handla inför morgon dagens gäster =) eller kanske tar jag det efter jobbet imorgon när man ändå är i krokarna.. känns som man fyller 50 imorgon istället för 21 när det ska firas hej villt i flera dagar. haha .

Går rätt bra på jobbet iaf nu , har kommit ur den där sk svackan jag hade för ett tag sen.. börja klarna upp lite nu hur saker o ting ska lösas , allt är inte omöjligt :p ..

Väntar på att älskling ska komma hem snart , ska bara mysa ikväll eftersom han åker neråt till sthlm i ärenden imorgon så vi får fira min födelsedag med massa mys idag istället =) men blir ju inte utan han allt för länge är väl planerat att han är tillbaka redan på onsdag em.. =)

Om man skulle lägga sig på soffan med en kopp käääf och bara koppla av.. känns väldigt lockande just nu :p

Ha´de gott !

Mvh / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback