Ledighet

Är ledig hela veckan från jobb , känns så bra ! får lite gjort här hemma , får även lite mer tid över till att träffa min älskling o mina vänner , annars bara jobba o sova..

har vart en runda på stan med Anne , hitta inte nån väska som jag behövde , skit ! , äh får fara o spana nån annan dag .. Köpte nu äntligen sluta röka plåster o tuggummin , så nu börjar min resa till att försöka bli rök fri .. =) börjar från o med imorgon bitti med de här 24h plåstrerna. =)

Torsdag em kanske man far ut till stora syster i pite , var ett bra tag sen jag var och hälsa på nu , ska nog även slita med mig dan så vi kan passa på att köra lite skoter =) annars sliter jag med storasyster :p

Näe , har som inget mer att skriva förtillfället..

Ha´de bra!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback