Hur ska jag orka hålla ut ?!!

Jag är helt färdig , vet inte hur jag ska hålla ut att se desperet houswifes o SEN få sova , Är så trött ! vet inte när jag sist kände mig så här slut körd ? Har även inget annat att göra , har städat o diska o kläderna är sorterade tills tvätt tiden imorgon kväll .. suck o åter suck !
Nåja är inte många minuter kvar tills det börjar ..

Jobbet idag var lite extra, For ut med några id-lärare och såg till att klasskampen på skidor blev av för eleverna , Stackarna fick åka hela 1 mil i denna kyla.. men faktiskt inte ett ända klagomål ! =) helt fantastiskt !  Var väl "lite värre" för oss där vi skulle stå tills sista man var klar o servera varm saft , blev lite små kyligt till slut :p

Nå nå , ser att klockan rusar iväg mot Desperat time .. Snart kommer även älskling så mys inväntas ;)

Ha en fortsatt trevlig kväll !

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback