Helgen!

Få se om det funkar att blogga av sig idag , Skulle skriva ett par rader i fredags men ett jobbigt tekniskt fel inträffa just då jag skrivit klart , och de var inte en rad direkt :/ Nåja .. Vi gör ett nytt försök då! :p

helgen har enbart varit lugn , Fredagen spendera jag med Vegan o Robert nån timma i stan hos hennes föräldrar =) fördrev tiden tills älsklingen skulle komma tillbaka från älvsbyn .. Snacka lite skit o svammla på! . For hem rätt tidigt redan vid 23 , älskling o Johan kom och hämta upp mig , for hem och bara slappa
med dan på soffan! =)

Lördagen spenderades med lovley till en början for sen ut till mami och hälsa på medans dan var på bosse kalas =) Gick en promenad med Elina, Jossan och Lisa.. Skönt att komma ut i fin vädret. =) sen bar de av till ersnäs .. blev melodifestival och sen sängen var sååå trött ! . konstigt nog :p

Idag har de bara vart slappt faktiskt. =) skönt ..
ska gå se one tree hill nu... hejhej!



jag saknar en sak.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback