full fart ...

Äntligen ! nu är det bara hålla er borta från Luleås gator, Moa har äntligen skaffat sig sitt efterlängtade körkort. :) Fredag 09.00 kom glädjebeskedet :) Vilken frihet :D

Så helgen har bestått av körande , körande och åter körande.. eftersom man varit så seg på ta det så har man ju några svängar att ta igen åt alla som snällt kört runt mig :P

kanske blir att fara till Pite och hälsa på Syrran.. beror på hur väglaget ser ut , har fryst på en del.. så vi får se..

Näe nu ska jag njuta av idol reprisen eftersom man missa den på fredag kväll .. även fast jag vet att Marie tog hem allt så måste man ju njuta till hennes sång. :)
Rätt tjej vann minnsan. :)

Ha en trevlig söndag !

/ M


Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis igen till körkortet!! Det var efterlängtat, eller hur? ;)

2007-12-09 @ 17:27:42
Postat av: Therese

Voi voi....... det är tur man är försäkrad i dessa tiden =) *skämtar bara*
Visst är det en underbar känsla att ha det där ur världen..
Ville bara säga Grattis och God Jul! =)

2007-12-10 @ 09:41:55
Postat av: Bullo

GRATTIS TILL KÖRKORTET ;) Bara för att du fått körkortet har jag tjatat på mamma och leif att jag också vill ta det nu. föresten har inte du de nya teori böckerna? :) Tänkte om jag kunde få låna dom eller köpa dom av dig, för jag tänkte plugga teori under jullovet och göra bort skiten efter jul ;)

Postat av: Sinne

Grattis till körkortet tjejen! :)

2007-12-13 @ 20:44:08
URL: http://siinne.blogg.se
Postat av: Bullo

Okej vad bra :) Men då försöer jag fixa böcerna på något sätt i vecan? :) Eller om du inte har vägarna förbi så hör av dig! :)

2007-12-15 @ 23:42:06
URL: http://bulloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback