En tjuv..

jag stal den här från Linda... en kul lista för någon nyfiken..



10 favoriter:
Färg: hmms , ganska många , berorende när och vad det ska vara till ;)
Mat: min favorit måste vara älsklingens kyckling gryta , den är något speciellt ! :)
Djur: Hunden min
Film: Oj m finns så många bra...
Bok: Läser sällan böcker... 
Sport: Fotboll när det gäller allt.., hockey (att se på iaf.. )
Årstid: Sommar & Hösten
Veckodag: Ingen särskild , men kanske tisdag , för då är de längst till kommande måndag.. haha 
Glassmak: Alla! :D
Tid på dygnet: Runt lunch..

9 för tillfället:
Humör: Kärleksfull :)
Smak: Smak ???
Kläder: min nya tröjja från hm .. o mina fejk dolce jeans.. hoho..
Bakgrund: En vägg med båtar på ...  ;P
Nagellack: Rött .. Det är ju jul! :D
Tid: 18.50
Omgivning: Mys faktorn är riktigt hög :)
Irritationsobjekt: inget förtillfället. :P
8 första: (första.. alltså inte det som är nu)
Bästa vän: Therese.B
Fyllan: 14-15 tror jag kanske det var..
Husdjur: Kissekatt
Piercing: Öronen , tunga
musik: Väldigt blandat..allt går nästan hem.. :)
Bil: öh.. min bobby car kanske :)
Kyss: Haha det måste minnsan ha varit Tobias.E när vi lekte ryska posten i 4:an :P

7 senaste:
Cigarett: en timma sen drygt
Mat: Pizza från igår..
Dryck: Julmust
Biltur: i eftermiddags från storasystern
Kyss: I natt av min älskade :)
Spelad låt: lyssnar webb radio
Duschat:imorse...

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: ja..
Brutit mot lagen: jopp , tyvärr
Blivit arresterad: Nepps
Badat naken: jo de har väl hänt ;) haha
Varit med på TV: inte vad jag vet..
Kysst någon du inte känner: jaa . . .

5 nej tack:
Kläder: Högmidja.
Mat: en hel del..
Vad som helst:Oj MASSOR
Dryck: hmm.. konstiga juicer 
Personlighetsdrag: Snåla , dryga , falska , svartsjuka , fjäskiga
4 saker:
Du gjorde igår kväll: Såg tv , mös på lovely... gosa med hunden.. och stortstäda gjorde jag också..
Du kan höra just nu: tv´n, musiken på radion...
Du inte kan leva utan:Sambon,  Familj , släkt o vänner..
Du gör när du har tråkigt: ser tv , ringer kanske nån.. städar....

3 personer:
Du kan berätta allt för: hmm.. åt1 person kan jag andast göra de..
Du tycker om: mycket och mera. :D
Du inte gillar: i allmänhet små dumma flickor som tror att knark är  häftigt!.. eller små behöver de ju inte bara vara..
2 val:
Kaffe eller te: kaffe
Vår eller höst: Höst

1 önskan: Få en riktigt mysig jul och ett fortsatt kanon år med mina nära o kära! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback