Valborgsmässoafton

Idag söndag , en enbart slö dag för mig , har istort sett inte gjort något :p okey, de jag alltid måste oavsett väder,trötthet eller annat.. aktiverat hunden , har faktiskt varit extra långa promenade idag.. och gjort promenaderna extra roliga :) men annars har man bara legat på latsidan . Imorgon är de valborgsmasso afton mina vänner.. säkert ingen som missat det !.. Väntar på att min käre far ska skjutsa ut mig till ersnäs , ska sova där till imorgon för då åker jag o lilla syster till stora syster i pite på valborgs firande =)

Än inga batterier på telefon. suck , känner mig otroligt låst när man inte ens har fast telefoni, fast de borde komma i veckan tycker man eftersom det var 2½ vecka sedan jag beställde det.. hmm.

well well , ska packa ner de sista.. sen drar jag min kos till ersnäs och pite.. Ha en bra valborg alla !

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback