Naglar ...

Ska snart iväg o kirra naglar i ängdalsro  :) Härligt att äntligen få dom fixade till ett RIMLIGT pris :) Tur att syrran hitta nr. :)

Är då i ersnäs o hänger eftersom de blir närmare att åka härifrån , busat lite med jossan . och kramat om min älskade ackobert :) Jobb idag har de vart , dagen sprang bara iväg fick gjort det mesta oxå ..

Till helgen blir de kanske att man får besök , lill kusin joel ville komma och sova över .. tänkte att man kanske går på bio med han .. var som länge sen man själv gick på det.. säkert ja minst hmm.. 4-5 år sedan.. sen vette tusan vad man hittar på , hur roar man en 7 åring ??? , själv hade jag vart nöjd med en ledig helg i soffan framför tv´n :D haha !

Tänkte lägga mig framför tv´n o kramas med min hårboll .. sen är de dags att ge sig iväg.. är ej kontaktbar ikväll . naglar ska fixas för hela slanten !...

Hörs !


Å dig saknar jag mer och mer för var dag som går..... :( men snart får vi ses igen :D iaf en stund. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback