Långledigt !

Då har man långledigt några dagar igen , så härligt .:) börjar inte om å jobba förän ons nästa vecka. . ska bara njuuuta av ledigheten på alla sätt och vis. :)

Gårdags kvällen blev inte som planerat , hade tänkt mig en lugn kväll hemma eller i byn men icket , vegan var som sugen på hitta på nå så va fasen man måste ju ställa upp :D haha!..
Satt hos henne hon o jag , sen blev de corsica och de nya stället magma ( gamla nk) . var helt okey faktiskt men dock inte sååå mycket folk , de som var där gjorde nog i princip samma sak som oss , for dit i brist på annat efter vi bojkottat cleo kön.. uhh, de var folk ska jag säga.. summerar kvällen med ett ord FANTASTISK! :D måste göras om !

Dagen har spenderats på soffan i stort sett , vart o sovit på lövis , var en liten efterfest där när man kom från stan, var ju som roligare än att åka hem till en tyst lägenhet själv. :/ hade inte ens acke hemma som vänta på mig... :p

Well Well !.. Ska se american pie - the wedding trort jag , om de inte finns någe annat kul.. nu göra lite lördags gotta :)

Btw , har ingen laddare här , har glömt den i byn så jag kommer nog itne vara kontaktbar ( förutom via msn) till ja imorgon kväll kanske.. får se hur dags jag tar mig utåt..

Ha en bra kväll !

/ Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback