Life ..

Helgen kan man lugnt säga fart full fart i ..  Var bjuden på en efterlängtad hemma fest uti långnäs med go folket :) var riktigt kul måste jag säga .. Synd bara att några ville på krogen så de smitta av sig på mig,Elina o Anne.. ångrar nästan att man for ut , fastän de var otroligt kul på många sätt .. Träffa en väldigt go tjej som hade mycket att berätta må jag säga .. måste sätta våra planer i verket snart.. Haha!.. For till kära syster och sov över till lördag , vakna av lill Josephine´s *harkel* morgon sång haha . så de blev inte att sova så mkt mer. :)

Lördag vart de nå impuls grej o fara med Elin o hennes vänner på Brass , de var nå ladies night .. fick en gratis fest sminkning av nå tjejer som var där o sminka.. beställde nå kuliga saker från kläm o känn bordet.. hoho! , väntar nu bara tills älskling kommer hem! :D  var rätt OK på brass mot för vad det burkar vara.. Sen vart de efter fest med brass pojkarna.. himla kul måste jag säga.. var inte i säng ( eller rättare sagt på den där knöliga obekväma soffan") förän 9 .. och sen var de bara upp o hoppa kring 11 när Isak o  Josef skulle hämta.. Så det var bara att försöka fräscha till sig .. å då var de dags att sätta sig upp mot Happis :) har längtat sååå efter han! :)
Vart glatt överraskade av "toket & tjüven , haha .. dom hade ordnat så fin med fika o kaffe. :) kom dit vid 2 och for hem vid halv 7 tiden.. massa mys och surr :) fick titta mig runt där i kring den här gången oxå.. måste ju säga att dan nästan har rätt..  haha! .. Så ni som gläds över vart han är , chilla lite.. skrattar bäst som skrattar sist .

Sen var de hemfärd som gällde.. trött utav bara tusan.. skönt att komma hem.. har inte vart mycket hemma under den gångna helgen faktiskt.. men men.. onsdag kanske man far till stora syster.. tänkte ev fara på pdol på torsdagen under da´n och kika lite.. blir inget festande detta år.. man börjar bli för gammal.. HAHA! :D nääe spar mig hellre till lule kalaset.. mucho grejt..

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback