Höst ?

Satte mig ute för en stund sen med en ciggarett och tog mig en liten funderare .. kom underfund med det mesta , men Hallå ? kan nån svara mig , är Hösten redan här ?!?! känns ju som en kväll i september eller liknande .. :/ Vart tog sommaren vägen egentligen.. vill ha värmen tillbaka... ligga med lisa o pressa på storsand och liknande.. äsch vad less jag blir..

Tisdag idag , har väl inte åstakommit mkt under denna dag , morgon dagen blir väl ungefär lika spännande som idag.. Torsdag är de då iaf planerat att dra sig till stan.. bla träffa öv, och ranta runt med Therese , Elina o lill Josephine... synd att man inte äger ett ruttet öre förän den 27:e.. men men.. får titta lite bara..

ska försöka hålla bloggen uppdaterad för trogna läsare..  men förvänta er inte för mycket.. haha..


Aja, hade tänkt se nån tv snutt nu.. Ha ´de bra...

MVH / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback