Summer time :)

Sommaren håller i sig trots allt :) Härligt ..
Sommaren i allmänhet har vart kanon :) varit på mini semester i byske som jag tidigare skrivit , lite pdol vart de och nu sist Lulekalaset :) 
Kommer aldrig glömma denna sommar både på gott och ont .. är så tråkigt att jag inte fått spendera sommaren med min älskade .. men snart över både sommaren och längtan över :D då kommer han heeeem :)

stackarn fick inte det bästa nyheterna idag när jag prata med han , :( En farmor är alltid en farmor
:( Sov i ro!

På torsdag blir det att flytta hem igen efter en sommar ute i byn , skönt ! ska bli härligt att komma civilisationen närmare..haha!:) Blir att börja ordna nytt nu där , ska bli så fint :)

har inte så mkt mer att skriva ..

Bäst musik just nu :

Pink - Cuz i Can
Twill - is it love
Andy Lopez - Noche del amor ;)


Acke ;)
Acke Bus ;)Älskling o AckeÄlskling och Acke på väg ..Älskling!Älskling i Bulgarien -05

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback