Längtan

Var ett tag sen jag skrev nu , måste försöka hålla den lite uppdaterad för mina kära läsare..
Har väl inte hänt allt för mycket sen jag skrev sist.. Lika är väl det ;)
I lördags var de dop för lilla Josephine :) Söt som alltid fast ännu sötare med dop klänningen , var ju lätt finast av alla de barn som döptes då ( 2 barn utöver josephine döptes samtidigt)
riktigt god smörgås tårta , hade skippat frukosten enbart för att få ner en extra stor bit ;p

Sen på kvällen vart de att dricka trots allt , For med Madde o brobb till Pite ;) märker att många norrbottningar äntligen lagt ner lite pengar och köpt sig riktigt fräscha jenks;) fanns många fina att titta på !:) Synd bara att våran egentliga chafför blev sjuk , annars hade vi själv glidit i en fet Cadillac cupe devill -58 Gammelrosa.. Såå läckert! , men inte var man ledsen för det hade en super trevlig kväll :) Var även in på karls källa och tog oss nån öl!:) kul med lite nya ansikten även fast de fanns en och en annan lulebo där :)

Är ute hos pappa och hälsar på förtillfället , vet itne om jag åker hem idag eller imorgon , får se.. Ska ev å bowla med madde ikv..

Till helgen ytterliga ett dop man ska på , är min systerson Elias som ska döpas denna gång :) Blir dock i Pite så de blir att övernatta i ersnäs i helgen så de blir lite närmare.. :P
Sen söndag åker jag upp till haparanda och hälsar på Dan igen ;) var ett tag sen , så de är nog dags nu.. Han har ju haft nå permissar så har ju fått träffa han här hemma istället :)
Näe om man skulle se sig om för att göra nåt , funderar på en lång promenad med Acke , Är sååå skönt ute nu , varken för varmt eller kallt :)

Hade gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback